Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-05, 01:52   #14
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Her sitter jeg, min luring - fordi jeg ikke får sove. Har liggi og trøkka for å få sove nå ved siden av min kjære i en og en halv time.. Men jeg ble helt skrullete av det, så stod heller opp.. Ikke at lysen fra pcen hjelper noe særlig da, men får håpe at sovemedisinen gjør sitt om en halvtime eller så.. Hadde tenkt å stå opp åtte imorra tidlig, men så mye som klokka er nå allerede, er nok det ganske så usannsynlig. Jeg lurer på om jeg setter den på 10, rett og slett.

Tenkte meg på et hagebruk eller hva det heter imorra, og kjøpe jord og potter og litt sånn fiksfakseri. Også tenkte jeg å bake brød til min elskede, den oppskriften som jeg fant opp i går kveld - den ligger forøvrig inne på oppskriftsforumet - innmari godt! Selv om jeg muligens kunne ha brukt spelt-mel.. Men det er jo så svina dyrt.. hadde v
jeg vært millionær så skulle jeg kun ha kjøpt mat på helsekost og økologiske varer også hadde jeg kun spist viltkjøtt.

Men nå har det jo seg slik at jeg ikke er millionær, da.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat