Nå må jeg vel innrømme at jeg ikke sykler hver dag :-) Men minimum to og helst tre ganger i uken blir det. Jeg sykler ikke konkurranser, men det er fordi interessen ikke er der, ikke fordi formen mangler. Jeg trener jo sammen med mannfolk som sykler styrkeprøven, så jeg går ut fra at de vet hva de snakker om når de kommenterer at jeg er i knallform Men det jeg har merket er at det siste trekvart året før jeg nå gikk over på ketose (spiser ca 40g karbo per dag), så hadde jeg begynt å slite med masse småskader som aldri ble helt bra. Dessuten brukte jeg uendelig med tid på restitusjon etter trening, og var helt segneferdig når jeg gikk av sykkelen. Kunne bruke opp til tre dager etter en hard trening før kroppen kjentes klar igjen. Etter at jeg gikk i ketose går jeg aldri tom mer, og jeg har faktisk økt prestasjonene og satt ny pers to ganger. Dessuten er jeg i form til å sykle igjen et par timer etter trening hvis jeg hadde ønsket det. Er igrunnen veldig overrasket selv også - hadde regnet med at det ble tøft å trene på den måten i ketose med så lite karber. Men legen kommenterte at det så ut til at fettforbrenningen min var veldig effektiv da. Det er kanskje rett og slett bare litt forskjell på oss? (eller så er det jeg som burde trene hardere kanskje? ) Jeg skal jammen prøve å makse på terning i kveld, og se om jeg klarer å presse meg selv like langt som jeg har klart før - spennende å se hva som stemmer