Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-05, 16:22   #25
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Før og etter trening

For å si det enkelt: Å spise sukker før trening både hindrer fettforbrenning og muskelvekst. Det samme gjelder etter trening. Og det er riktig at proteiner er veldig viktig etter trening, og en gylden mulighet, fordi proteinsyntesen og transport av aminosyrer inn i musklene er større da. Hvis noen påstår at du trenger karbohydrater etter trening bør du sjekke lommene dine, for da er det noen som prøver å lure penger ut av deg.

Jeg pleier å lage en super-shake som jeg drikker etter trening, bestående av: Litt proteinpulver, olivenolje og kremfløte (Og vann da). Da skyter kroppen fart på oppbygningen istedenfor nedbrytningen (som du nettopp har utsatt kroppen din for).

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat