Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-08, 15:52   #453
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Jeg har lyst på søttendemaikake.........
Så mens jeg likevel sitter her og tenker på mat, og overhører den forbaskede kaka som står der og skriker til meg, så kan jeg like gjerne legge inn de siste dagenes mat.

Torsdag:
Rakk ikke frokost...
Pannekake og salat til lunsj
1 liten Atkins sjokolade.... som jeg vel ikke har love til trur eg, men jeg sto over dagens bar til gjengjeld da...
Svinefilet med grønnsaker til middag
Sjokopudding med vanlijesaus til kvelds
Resultat - har vært sulten noen dager nå. Tror jeg spiser for lite, og ikke går vekta ned heller.

Fredag:
Ambisjon om å få i meg det foreskrevne antall måltider heretter!
Sjokopudding med vaniljesaus til frokost. (Det blir jo alltid to porsjoner når jeg lager det så...)
1 metthetsbar når det var vaffelsamling på jobben.
Svinefilet med salat og rømme på salaten til lunsj
Noen biter svinefilet til mellommåltid
Sjokofrokost til middag/kvelds etter treningen.

Lørdag.
To egg og noen skiver røkt skinke, tomat, salat og litt paprika til frokost.
Smugkikket ikke engang på alle vaflene og kakene på skolen...
1 brownie med krem og to jordbær til lunsj (de andre fikk favorittkaka mi... Brownie med rosiner og nøtter og MASSE smør og sukker.......
3 små biter sukkerfri kransekake.

Og nå har jeg så lyst på den browniekaka at jeg spiste en stor neve baconcrisp..... Så nå sitter jeg her og er mett og skammer meg...

Snart er det middag - koteletter med grønnsaker. (Jeg er på svinekjøtt-kjøret om dagen)
Og til kvelds blir det enten en ED brownie til eller noen andre av ED-søtt rettene... Det er 17. mai for flate. Kanskje et glass vin også...

I morgen er det full dag hos min kjære venninne som jobber hos Fedon... Så da vet jeg ihvertfall at jeg slipper å stresse med maten :-)

Jøss... Å notere ned dette fikk meg til å komme over det verste suget etter den dømrade kaka også! Kult!

Familien skal få holde fest på den etter middagen igjen, så hiver jeg resten. Kan ikke ha sånne uoppdragne skrikekaker her når jeg skal bli slank og mer enn gjennomsnittlig vakker!

Ha en fin dag videre folkens!

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat