Tråd: Fettangst
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-08, 18:40   #4
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Fettangst

Fettangst har jeg slitt med også - er så hjernevasket... Sliter litt enda faktisk, så fettranden på koteletten lar jeg ligge. Dessverre. Det er jo der all næringen sitter.

Men, lavkarbo/høyfett er et naturlig kosthold for mennesker, og det er slik mat vi har spist i millioner av år. Animalsk føde er det vi har levd på helt fram til moderne tider.

Siden dette er et naturlig - og derfor veldig sunt kosthold - blir resultatet at kroppen vår blir sunn og frisk av det. En kropp som er overvektig/fet er ikke særlig sunn, og vi går derfor NED til normalvekt. En kropp som er mager/underernært/undervektig er heller ikke spesielt sunn, så et kosthold med lavkarb/høyfett vil følgelig gi en normal, frisk kropp.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat