Tråd: Fettangst
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-08, 15:14   #19
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Fettangst

Man kan fint være i ketose uten å gå ned i vekt...vil tro eskimoene er i ketose store deler av vinteren...uten at jeg vet dette for sikkert.

Det er kombinasjonen karboer, proteiner og fett rett sammensatt i forhold til hverandre som gir vekttap. Og da er det fett man skal ha størst andel av. Jeg har gått ned 8 kg til nå, og har vært i ketose siden jeg startet, med noen unntak...har brukt tid på å finne ut hvor mye fett i forhold til det andre jeg spiser, som trigger min nedgang...det er derfor jeg også anbefaler å følge en filosofi slik at du har et utgangspunkt.

Hvis man spiser mye karbo kombinert med fett, er dette en sikker måte å gå opp i vekt på...man må liksom velge mellom enten høykarbo eller høyfett...det blir enten eller.

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat