Opprinnelig lagt inn av Salt, her. Har tatt opp dette med dem MANGE ganger over de siste 10 årene, men jeg får alltid til svar at de "bare vil mitt beste", som jeg forøvrig heller ikke tviler på. Men men. Jeg har i allefall en fantastisk mann som elsker meg for den jeg er, og jeg har alltid vært stor mens jeg har vært sammen med ham. Nå er han jo litt bekymret for at jeg skal bli for liten! Ingen fare enda.... Ja, jeg også har hørt sånne ting som det du fortalte om. Utrolig provoserende, og da blir jeg sur. Men, vi får heve oss over det, for vi er faktisk flotte, OG oppegående!!
Opprinnelig lagt inn av Salt, her.
Har tatt opp dette med dem MANGE ganger over de siste 10 årene, men jeg får alltid til svar at de "bare vil mitt beste", som jeg forøvrig heller ikke tviler på. Men men. Jeg har i allefall en fantastisk mann som elsker meg for den jeg er, og jeg har alltid vært stor mens jeg har vært sammen med ham. Nå er han jo litt bekymret for at jeg skal bli for liten! Ingen fare enda.... Ja, jeg også har hørt sånne ting som det du fortalte om. Utrolig provoserende, og da blir jeg sur. Men, vi får heve oss over det, for vi er faktisk flotte, OG oppegående!!
så fint at du har han! dere er heldige jo da... de vil ditt beste, da får bare passe på at de er LIKE fokusert og oppmerksom på ALT det andre du gjør også!.. da føles det sikkert myyye bedre