Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-08, 12:44   #1882
Cam
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2007
Cam er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg er SKIKKELIG lei for tida!!! Skal til legen onsdag for veiing. 5 uker siden sist. Og på vekta hjemme ser det ikke ut som om jeg har gått ned noe - max 1 kg!!? Argh! Hvordan kan det gå til! Er SÅ redd at det er i ferd med å stoppe opp for godt...

Jeg spiser ca fase 2, har ikke lyst til å gå ut av ketose. (Får ikke utslag på sticks, men vil uansett ikke spise mer karber!)

En typisk dag for meg:
Frokost: Chocolate Cereal (blir aldri lei av den!)
Lunch: En bar
Middag: F.eks stekt fisk med rømme, løk, evnt blomkål eller en biff med Fjordland ferdigbearnaise eller lignende. Evnt taco (uten lefser!).
Kvelds: Chocolate Cereal, evnt en pannekake. Kanskje litt ost utenom.

I helgene skeier jeg av og til ut med Bacongull eller sukkerfri sjokolade. En sjelden gang tar jeg meg en fest, men det kan gå mange uker mellom hver gang.

Ellers trener jeg styrke ca to ganger i uka, og prøver å gå tur/jogge litt et par ganger i uka.

Burde jeg ikke fortsette å gå ned!?!? Hvis folk går ned på fase 3, burde i alle fall jeg gå ned på min diett, selv om jeg skeier ut av og til!

Måtte bare få ut litt frustrasjon!

Så deprimerende å gå til legen og ikke ha gått ned... kan jo ikke godt gå tilbake til fase 1, tror ikke det er superheldig i lengden?

Cam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat