Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-08, 15:44   #133
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Opprinnelig lagt inn av Kiera, her.

Gratulerer til dere alle som har gått ned! Det er så morsomt å høre at det går bra.

Søster: Jeg har hatt perioder hvor jeg har gått opp! Jeg har da prøve å gå tilbake og se om det kunne være ting jeg ikke burde spise. For eksempel måtte jeg kutte ut koffein og en annen gang fant jeg ut at jeg rett og slett spiste for LITE karbo. Jeg har til og med hatt en periode hvor det viste seg at jeg spiste litt mye. Jeg har også hatt uker hvor jeg har kuttet ut søtningsmiddel med god resultat i påfølgende uke. Håper du klarer å bite tennene sammen og avvente. Det er så mange andre ting som kan spille inn også. Menstrasjon, varmen, medisiner osv.

En annen ting du bør følge med på er målene dine. Det kan jo tenkes at du har blitt mindre selv om vekten har gått opp litt. Trener du så er det en veldig stor mulighet.

Hold ut også skal du se at du kommer sterkere tilbake.

Tusen takk for oppmuntrende ord Kiera! Det trengte jeg virkelig da motivasjonen ble litt dalende. Har dessverre ikke tatt mål med målebånd, men får kanskje kjøpe meg et målebånd snart og få tatt målene. Vekten i dag viste -500 g. Ikke allverden, men det går rette veien Så jeg er egentlig fornøyd.

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat