Sv: Noen mat spørsmål
Hei og velkommen hit
Først må jeg si at å følge ketolyse som filosofi er akkurat som de andre - du må ha boka og lest/forstått den før du setter i gang Boken inneholder all informasjon man trenger for å følge kuren, med alt fra hvorfor kuren virker, hvordan man skal spise, karbeinnhold-oversikt og oppskrifter.. Den er kjernen i kuren, praktisk talt!
Jeg spiser selv verken egg eller bacon, men jeg sniker inn spesielt egg i ting jeg spiser likevel.. f.eks, så steker jeg frokostpannekaker som har egg i seg til frokost, osv.. Rødt kjøtt kan da være godt det og - lag deg biffsnadder og krydre heftig! namnam!
Kuren er vel i hovedsak mer basert på forholdene mellom fett, proteiner og karbohydrater, og sålenge du holder deg til det på riktig vis skal det nok gå fint... så får du tilpasse til din smak!
Hvis du velger å begynne på ketolyse, anbefaler jeg deg å kjøpe startpakken fra ketolyse.no.. så får du vitaminene du trenger, pluss boka og ketostix.. evt kan du gå for full pakke så du får bakemixen også Tror det er billigere totalt sett enn å løpe rundt å skaffe vitaminene hver for seg, og sticksene, på apotek Hvis du går på nettbutikken på ketolysesida, og trykker info, får du vite mer om det enkelte produktet
Hva vannet ditt på jobb angår.. ta med deg vann hjemmefra da? Sun light tror jeg er søtet med aspartam (usikker her men), og det kan sinke vektnedgangen for noen... 
Håper i allefall svarene var litt til hjelp!
|