Tråd: Hjelp
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-08, 12:29   #1
Joranna
Juniormedlem

Joranna sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Joranna er på en erverdig vei
Thumbs down

Hjelp

Hei.
Nå trenger jeg litt hjelp. Har kuttet ut karbo i 5 uker nå. Vekten har stått stille i 2 uker. Gikk ned 2,5 kg di første 3 ukene. Men nå er motivasjonene snart oppbrukt, for dette er håpløst. Jeg føde en gutt 13 mars. Ammer ikke, så fikk ikke gleden av å forbrenne litt ekstra med ammming. Jeg veier 75 kg, men var 60 kg før svangerskapet. Er 164 høy. Jeg vet jeg er utolmodig, men hadde hjelpet litt på motivasjonen og selvtilliten om jeg iallefall kunne gå ned litt. Jeg tenkte jeg skulle følge ketolysekuren, men orker jo nesten ikke lage noe særlig mat. Så det blir nok for lite karbo, fett og grønnsaker. Jeg har ikke slike sticks dere prater om, har ikke mulighet til å bruke penger på slikt. Lille mann ta sitt. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kommer jeg i ketose? Og er det noen med erfaring som har tatt av med ketose så kort tid etter fødselen? Jeg mister mer og mer selvtillit når jeg ser meg i speilen. Mannen min får ikke se meg uten klær. Og det sliter litt på oss. Jeg er hysterisk når det kommer til det. Huff dette ble langt og klagete. Men er det noen som kan gi meg råd og dåd om hvordan jeg skal greie dette?? Nå er sommeren her, og jeg må gjemme meg i store gym klær. Jeg trener på treningstudio 2 ganger i uka. Men har nettopp begynt. Noen sier intervall trening og styrke er bra. Men uten karbo, er dette litt tungt. HJELP.. Noen...???

Joranna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat