Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-08, 11:53   #1904
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Sitat:

det som er så gøy er at jeg har jo skygget unna disse barene pga alle karbene - men så lærte jeg jo her inne at man kan trekke fra sukkeralkoholene. Men er det mer som kan trekkes fra?
Og hvordan er Atkinsbar kontra ed? Bortsett fra at de er større og faktisk bedre...?

tok det over hit til bablinga jeg

sukkeralkoholder kan trekkes fra, Polyholer er sukker alkoholder sånn som jeg har forstått det.
Men på ED produktene er det ikke oppgitt hva som er sukkeralkoholer eller ikke.

Nutrilettbarene har for mye karber, uten om den ena "Milk Chocolate & Creamy Caramel" Den har 2 karber og 212 kcal.

nå vil jeg jo ikke anbefale å "rote" med dietten... man bør nok følge kuren ordentlig.... men allikeel ser jeg ikke at det skal være så farlig å spise den som ett måltid i ny og ne, det er hvertfall ikke værre enn å spise sukkerfri sjokolade

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat