Sv: Dette går seint!
Hvorfor noen må litt opp i karber for å gå ned i vekt, aner jeg egentlig ikke, men sånn er det også for meg. Under 20 gr så stopper jeg opp.
Enig i at det ser ut som du spiser lite. Jeg spiser 3 kokte egg med majo og ca 50-70 gr kokte grønnsaker med smør (brokkoli eller rosenkål) eller frisk paprika, f.eks. Og da er jeg passe mett.
Men, det er jo også noe av poenget. Synes du at du blir behagelig mett av det du spiser? Eller blir du fort sulten igjen, med den frokosten hadde jeg ikke holdt halvveis til lunsj...
Det finnes andre kosttilskudd du kan ta. Krom er bra dersom du har søtsug, så har du ikke det, er det kanskje ikke så viktig å ta, og magnesium er bra mot leggkrampe, men om du ikke plages av det, er det ikke sikkert du trenger det. Men dette er bare antagelser fra min side. Jeg tar multivitamin fra helsekosten, samt sink, jern og b-vitaminer, og er i upåklagelig form i alle fall, men vi er alle ulike.
Drikker du nok væske? Spiser du mye ting med kunstig søtning i? Det er mange grunner til at man stopper opp, eller at det går sent.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|