Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-08, 08:39   #1918
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Vibeke40 - et innlegg med intelligens kan man ikke bli fornærmet av

Du lufter mange av de tankene jeg også har hatt - vi skal holde oss unna søtstoffer for ikke å trigge sug, samtidig er mye av den maten vi spiser veldig søt - jeg skjønner ikke bæra.

Distrea - kjære vennen da. Sånn her skal du ikke ha det! Jeg synes du skal ta en tur til legen og legge opp et bedre opplegg for deg en stund fremover. Du trenger seriøst å slippe ed produktene en stund! Og når vektnedgangen har stoppet opp også så er det uansett på tide å gå gjennom opplegget ditt og justere litt. Du skal jo ikke gå rundt med den maten her og _ikke_ gå ned i vekt.

Nå har jeg omsider fått av en liten halvkilo etter at det har stått stille i tolv dager

Da har jeg kun spist ed de siste tre dagene, kun grønnsaker fra liste 1, med unntak av syv cherrytomater per dag. Ikke olje, ikke creme fraiche, ikke en eneste millimeter med noe som helst. Ikke te heller.

Egentlig gikk jeg jo ned mest den første uka da jeg ikke spiste ed, men bare sånn som vibeke, så jeg skal ta en prat med legen på onsdag og revurdere.

Det hjalp ihvertfall litt å se en liten bevegelse på vekta i morges

Også hjalp det i går å finne ut av hvor lite kalorier jeg egentlig får i meg per dag. Regnet ut at på tirsdag hadde jeg mindre kalorier inn i løpet av hele dagen enn jeg hadde ut bare i løpet av joggeturen samme dag...
Da er det nok ikke så rart at jeg kommer opp i fem-seks måltider per dag :-)

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat