Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Distrea, for det det er verdt, jeg syns du ser flott ut! Skikkelig stilig dame Er 90 så skrekkelig mye, du er jo veldig lang? Tror du vil ha godt av å slappe av litt og tenke litt annerledes, og som de andre og sier, siden det går så tregt, kan det være bra å ta en pause fra grusom edmat!
Det der med de søtsakene har vi diskutert flere ganger i tråden vår, som jo etterhvert er veldig lang... Jeg har vært her på forumet siden desember, og syns jo det er en tendens blant alle ed-erne som er innom, (med unntak, for all del) etter en stund er det de søte produktene folk klarer å få i seg. Jeg er i også slik! For min del har det ikke med søtsug eller sånn, det er bare det at de søte produktene er det eneste jeg klarer... Har ikke hatt søtsug på mange år, og hvis jeg skal gi meg sjøl belønning, syns jeg en veldigveldig god flaske vin er mye bedre enn snop...
Hvor lenge en holder ut på produktene varierer Vibeke... Min lege har nok vært veldig bevisst på å følge oppskirften, gå gjennom fasene og så starte på ny, og jeg tror nok det er en grei måte å gjøre det på, hvis en ikke har gått ned nok i løpet av en runde. Ideen er jo ketose og lavkarbostart, så innføringe av mer karbohydrater og så stabilisering, og det er jo et prinsipp som funker, ikke bare for ed. Fordelen for mange som følge oppskriften strengt er at vekttapet i starten er stort, og det er en motivasjonsfaktor som er kjempeviktig, for mange er det jo også en nødvendighet rent helsemessig. Syns det er flott å lese Vibeke, at det går så bra med deg uten edprodukter, du må ha en stålvilje og motivasjon som er misunnelsesverdig
Gratulerer med negangen til smilefjes og, tenkte for meg sjøl når jeg leste litt depserasjon fra din side at, det går ikke an! Med det nicket er det jo bare å stå på!!! 
Jeg har bestemt meg for å ikke bestille mer fra ed, har litt i skapet og er på vei inn i ketose igjen nå, skal kjøre en 3a uten frukt så lenge det varer, (det blir vel helst mindorvarianten det ) Jeg har ti kilo igjen før jeg er fornøyd sånn omtrent, og når jeg kommer i gang med trening igjen regner jeg med at det skal gå bra! Har det ikke sååå travelt
|