Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Hei og takk for opplysninger! Jeg tror det er veldig viktig å ha både en god lege som følger deg nøye opp, og "smilefjes" energi.
Jeg vet jo det, etter å ha lest her, at det er de søteste produktene som er best, og jeg har jo smakt de også og (i begynnelsen brukte jeg 1-2 produkter), men jeg er veldig glad for at jeg slipper! (ikke så mye stålvilje Indi - jeg er overlykkelig for å slippe produktene....)
Hvis jeg måtte gå ned masse (jeg har gått ned 15 kg nå, og skal ned 6 kg til), sånn bmi 30-40, da hadde jeg ikke nølt ett sekund, dietten er genial!
men hun jeg kjenner skulle ned omtrent det samme som meg 20-25 kg. Hun har ikke insulinresistens, og begynte på fase 1. ingen trening ble anbefalt, og i løpet av 6 mnd var kiloene borte. Hvilken fase hun var i da, vet jeg ikke, men jeg synes hun snakket om 3 produkt om dagen. Så gikk hun lei, akkurat som om hun ikke fikk trent opp tanken å lage lavkarbomat....lavkarbo=produktene. Annen mat er potet og brød (ikke så ekstremt da, men litt den tankegangen)
jeg gikk samtidig til legen. Måtte gå ned like mange kilo20-25. Men jeg hadde (og har) insulinresistens og trener endel. jeg ble anbefalt linbergkost i begynnelsen. ingen nevnte ed, og det er snakk om samme lege altså. Etter 6 måneder hadde jeg gått ned 5-6 kg, også gikk jeg litt opp igjen, også sa legen nå i mars at jeg skulle begynne i fase 3. Her var det heller ikke snakk om ed-produkter.
Nå har jeg da gått ned 15 kg på litt over ett år. Og jeg kjenner kostholdet, maten er endel av min hverdag. Og når jeg handler vet jeg akkurat hva jeg trenger i mitt kosthold. Min venninne har lagt på seg alle kiloene igjen, desverre...
Jeg tror at det er mange faktorer som spiller inn her, men noe av det som virkelig er viktig, er at man ikke tenker diett nå - tilbake til vanlig live etterpå. men det vet jo dere her inne veeeldig godt da
ha en flott dag kjære venner, og pakke ned ED produktene for en stund Distrea og bare nyt livet og våren!
Også synes jeg at Indi skrev en viktig sannhet: belønning = en flaske vin
|