Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-08, 11:53   #1924
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Tilbake!

Jepp vi er flinke. Vi tar tak i helsa vår så vi kan leve lenge i landet. eller i utlandet..?

Og det er ikke førstemann til idealvekta vi leker heller - det er nettopp å være friske og sunne leken vi leker. Og akkurat nå trenger du å senke skuldrene og spise mat og ikke ed. Ellers holder du skuldrene oppe helt til du ikke orker mer og gir helt opp og kanskje begynner å spise kake...

Jeg kan trøste deg med at jeg veier 109,5 kilo (Den halve kiloen i dag var viktig - det var en milepæl... Neste er tosifret vekt - det har jeg ikke hatt siden... Jeg var barn tror jeg?)

Og enda - med mine 109.5 kilo så synes jeg for å være helt ærlig og med risiko for å høres fjern ut - at jeg ser ganske pen ut jeg.

Kjæresten min er ihvertfall veldig fornøyd sier han...

Det er ikke bare sylslankt som er smekkert og flott - det er lov å digge seg selv litt før man kommer dit også. Du har vært kjempeflink, du har antagelig økt levealderen din med mange, mange år og har dermed gooood tid til å ta deg en god pause nå.

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat