Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-08, 12:09   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Ikke med mindre jeg klemmer mye på den, da kjennes den vond ut på en litt sårere måte enn om jeg skulle ha klemt på huden. Har tenkt på fettklump/atherom... Jeg skal faktisk operere vekk noen i ansiktet om kort tid. Men disse er mer kviseaktige (alstå at de kan kan tømmes ved klemming).

Frøy hadde en teori om at det er en måte kroppen reagerer på fettet i maten på, altså i en overganskfase, men jeg er litt lei av klumper her og der. Hadde også en Bartholin-cyste (kjertelcyste i underlivet, godartet dog) som ble fjernet kirurgisk for et år siden, så jeg føler det popper opp klumper og cyster og ascesser og atheromer overalt på meg Samboer prøver å være litt galgenhumorsk og kaller meg byllekvinnen...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat