Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-08, 12:27   #4
Nike
Seniormedlem

Nike sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: En klump på skuldra ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ikke med mindre jeg klemmer mye på den, da kjennes den vond ut på en litt sårere måte enn om jeg skulle ha klemt på huden. Har tenkt på fettklump/atherom... Jeg skal faktisk operere vekk noen i ansiktet om kort tid. Men disse er mer kviseaktige (alstå at de kan kan tømmes ved klemming).

Frøy hadde en teori om at det er en måte kroppen reagerer på fettet i maten på, altså i en overganskfase, men jeg er litt lei av klumper her og der. Hadde også en Bartholin-cyste (kjertelcyste i underlivet, godartet dog) som ble fjernet kirurgisk for et år siden, så jeg føler det popper opp klumper og cyster og ascesser og atheromer overalt på meg Samboer prøver å være litt galgenhumorsk og kaller meg byllekvinnen...

Enda godt det finnes humor og godt humør...! Men skjønner godt at det der ikke er noe særlig ja. Kan det være en slags vorte da? Siden det kommer noe ut? Har ikke så god greie på dette da, så mitt beste råd er vel egentlig å få legen til å ta en titt på den.

Teorien om reaksjon på fett i maten synes jeg er litt søkt, men man vet jo aldri.. Kroppen har så mange måter å reagere på, det kan jeg skrive under på!

Synes du skal få det undersøkt i alle fall!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat