Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-08, 13:18   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lightproduktene du spiser

Jeg er ikke enig i at "sånn er livet". Dette er viktig å opplyse om, og mennesker har vel alltid vært svake for søtt, og spist mye av det, NÅR DET HAR VÆRT TILGJENGELIG! Det var jo ikke sånn for lenge siden at det bare var å gå og kjøpe noe søtt, det var tilgjengelig i sesonger.
Dessuten skal stevia ha andre helsebringende effekter, i tillegg til at det er helt naturlig. Det er blodsukkerstabiliserende og bra for en rekke ting.

Jeg er enig at fokuset burde flytte bort fra det søte. Men der tror jeg vi har en stor jobb foran oss dersom vi skal omvende alle fra å spise søtt, dermed er det veldig greit å opplyse folk om at det finnes et langt sunnere alternativ enn all den skiten vi søter maten vår med...

Når det gjelder maltitol, så er det også relativt naturlig, men bivirkningene kan være temmelig uheldige da.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat