Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-08, 13:47   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: vekta går nedover

Grunnen til at mange går så mye ned i starten er ofte at vannet som kroppen tviholder på slipper.
Om du klarer å gå ned halvannen kg til bukplastikken har jo med når i juni dette er, om du har god nok tid, ellers kan (eller vil ) jeg ikke tro at de er så rigide at så lite avvik fra regelen skal være avgjørende for om du får operasjonen eller ikke.
Men om du følger opplegget slavisk, og trimmer det du orker, så har du i alle fall optimalisert sjansene dine.

Jeg tror heller ikke at det fysiologisk sett er så farlig å gå ned fort i vekt dersom det er det kropen vil.
Fordelen med å gå ned sakte går vel på et par andre ting: At huden får en sjanse til å trekke seg sammen, OG, og dette er viktig: At hodet følger med, sånn at man får vent seg til endringene som skjer, og faktisk legge merke til dem. Det tok litt tid for meg å forstå at jeg hadde gått ned 20 kg når det gikk såpass fort, er jo vant til å tenke på meg selv som en tjukkas

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat