Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-08, 15:11   #2
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Lindbergklinikken, hvordan går jeg frem?

Jeg har vært hos Sofie Hexeberg på Lindbergklinikken. Jeg tok også prøvene på Fürst, som så analyserte dem og sendte resultatet til henne før den neste timen. Jeg merket at hun ikke var så godt forberedt til å ta i mot en som alt var kjent med lavkarbo. Hun hadde hele tiden lyst til å forklare meg ting, komme med tips, (som Fedons lekre kaker! ), men da altså i samsvar med Lindberg-kostholdet. Jeg hadde en del ting å spørre om som ikke handlet om vekt, men det visste hun lite om. Noe spurte hun Lindberg om, men han visste heller ikke, bare at han hadde sett at også noen andre reagerte sånn på omega-3. Så alt i alt, ble jeg ikke mye klokere av de tre timene, men jeg fikk i det minste gått og analysert en mengde ting i blodet, uten fastlegens fordommer. I tillegg fikk jeg justert levaxin-dosen min, som også bidro til at formen ble atskillig bedre.