Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-08, 19:12   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lindbergklinikken, hvordan går jeg frem?

Opprinnelig lagt inn av Manina, her.

Sendte deg en pm, jeg.

Takk!!

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Bare sånn apropos:

Bare sånn apropos: Jeg har jo også endel fett igjen rundt magen, og Lindberglegen sa at dette ikke er farlig, etter at insulinresistensen min er borte. Hadde jo vært ok om du fikk vite om det fettet du har igjen er helsefarlig eller ikke? Om det ikke er det, så har du jo "kun" det kosmetiske å tenke på, og da er det kanskje ikke så mye stress involvert i få det bort?

Det er egentlig ikke så mye stress, jeg tror det er det, jeg tenker at dette må jo stresse meg, men i lengden gjør det jo ikke det.
Jeg har fortsatt en del mer enn det du har nå, da. Men men.
Jeg har veldig lyst til å prøve dette uansett.

Men Enid, tok du bloprøver første timen, og ble du veid første timen? Betalte du 1500 for alt sammen da i så fall, eller måtte du betale det utenom?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat