Sv: Flere som starter i morgen?
Opprinnelig lagt inn av mariusmor, her.
Hei.
jeg starter på ny giv i morgen. begynte egentlig 1 mai, men har hatt flere sprekker så i morgen er det pån igjen. har tenkt å ligge på omkring 25 karber om dagen, syntes det fungerte bra de dagene jeg prøvde det ut. vi kan jo prøve og følges litt. alltid kjekt det. Skal du ned mye da?
jeg har som hovedmål og gå ned 15 kg, men har god tid. men vil jo helst bli kvitt kiloene så fort som mulig.
hører gjerne fra deg.
Så kjekt at vi er flere! Begynte egentlig for en uke siden, men hadde en massiv sprekk igår, og var egentlig ikke så veldig fornøyd med uken heller, så derfor begynner jeg på ny frisk imorgen.
Jeg skal verken telle kalorier eller karber, men kommer til å legge meg lavt på det siste og moderat på det første tenker jeg. Gjør dette først og fremst for helsen sin del, men det er jo en ekstra gulrot å fikse litt på formene og.. Fødte for 7,5 måneder siden, så litt (mye) stramming her og der er ikke å forakte. Måler heller fettprosent enn vekt, men foreløpig har jeg ikke måleredskap for verken det ene eller det andre, så vet ikke hvor harde skyts som må til.. Har laget meg en NUP (MUP) - synes det er greit å ha metode og mål svart på hvitt - enklere å følge opp da tror jeg. 
|