Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-08, 12:15   #20
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan jeg hjelpe min fetter?

Jeg hadde nok først og fremst servert god lavkarbomat og kun fortalt om meg selv og mitt nye liv kun hvis noen spurte meg om det. Det er egentlig lett å starte å snakke om slikt, hvis du serverer brømat og du selv bare velger pålegg og grønt uten brød...da kan du jo bare si at magen din føler seg så mye bedre når du ikke spiser brød...og så er du kanskje i gang med å fortelle om deg selv...

Men det er kanskje lurt å ikke snakke om dette uten å blir spurt om det først...

...skaldeman kan jo ligge ved siden av pc'n din fra den første dagen de er der...da virker det jo ikke som at du driver propaganda...litt verre hvis den kommer fram neste gang de kommer tilbake...

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat