Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-08, 14:18   #23
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: En klump på skuldra ...

Sitat:

(Har ei venninne som fløy til legen med kul i brystet, det etter vekttap, det viste seg å være en ribbe ).

Denne var ganske så morsom - lo godt av denne! Synes jeg ser det for meg...
jeg fikk jo småangst her om dagen da jeg smurte kroppen min med fuktighetskrem (ikke så ofte jeg gidder...), også så jeg at en diger del av leggen var borte! Som en avlang appelsin liksom! Det er jo en stor del, og jeg ble kjemperedd, og hjertet slo fort og jeg fikk småpanikk. Også sjekket jeg andre leggen, og det samme hadde skjedd der, også skjønte jeg at det rett og slett var fett som var slanket bort
Kjæresten min la også godt merke til at det er forsvunnet ganske mye av kroppen min i går, lange slanke ben har jeg fått nå, også lurte vi litt på hvor dette fettet nå tar veien? Kanskje noe tar omveien om skulderen? Men hvor blir det av liksom? I sluken når vi dusjer, eller fordampes det opp i sfæren? Han spurte meg om jeg merker at det blir borte, men det gjør jeg jo ikke.
Håper du finner ut av denne klumpen da, Photo

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat