Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-08, 15:59   #31
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: En klump på skuldra ...

Sitat:

Kjæresten min la også godt merke til at det er forsvunnet ganske mye av kroppen min i går, lange slanke ben har jeg fått nå, også lurte vi litt på hvor dette fettet nå tar veien? Kanskje noe tar omveien om skulderen? Men hvor blir det av liksom? I sluken når vi dusjer, eller fordampes det opp i sfæren? Han spurte meg om jeg merker at det blir borte, men det gjør jeg jo ikke.

Veel, litt i global warming (aka CO2), litt i ketoner som du sender i kloakken. Det er nemlig det med ketolysen at man i tillegg til CO2-en sender ut en mengde fett som ketoner vettu! Nok pisspreik nå?

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat