Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-08, 01:23   #21
Wannabe
Medlem

Medlem siden: May 2008
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

hej hej

jeg er også ny igjen her.. *ler* vært her før, sniki litt rundt, gått ned og opp, ned og opp. jeg er så lei. jeg tror ikke at jeg lærer jeg, selvom man teknisk sett burde lære. isteden faller jeg tilbake i samme mønster som før når jeg er i nærheten av målet mitt og begynner å bli fornøyd med kroppen min. sukk og stønn. nå er det altså 15 kg som skal av, og det er 5 kg mindre enn sist gang så litt har iallefall ikke kommet tilbake.

jeg lurer på om jeg har spist riktig i dag, så om noen gidder å se litt på maten i dag så hadde det vært flott

frokost ble det ikke da jeg forsov meg...sukk
lunch - sommerkotelett med blomkål og aspargesbønner grillet i foilie med et tonn meierismør
middag - det samme da jeg hadde senvakt og ikke tid til å dille med to forskjellig ting å ta med
snacks - ostechips

ser at jeg trenger litt mer salat og grønt, men jeg spiste ganske så mye blomkål og slikt da så. det er ikke så lett dette her.

håper vi alle når målet og blir der denne gangen!

Heisann

Jeg har også vært mye innom sidene her tidligere. Men angrer jo nå på at jeg ikke ble medlem sist, så denne gangen meldte jeg meg inn med en gang.
Vet ikke om jeg er den rette til å svare på dagens meny, men syns kanskje det var litt mye med ett tonn meierismør Men man bør vel kanskje spise litt mer enn 2 ganger om dagen? Idag har jeg nesten ikke vært sulten selv, nesten litt merkelig til meg å være. Men jeg tror at planlegging er veldig viktig og gjerne ha en del ferdige matretter i kjøleskapet...
Hva slags ostechips spiser du?

Lykke til videre