Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-08, 07:42   #23
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Ny på forumet

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

hej hej

jeg er også ny igjen her.. *ler* vært her før, sniki litt rundt, gått ned og opp, ned og opp. jeg er så lei. jeg tror ikke at jeg lærer jeg, selvom man teknisk sett burde lære. isteden faller jeg tilbake i samme mønster som før når jeg er i nærheten av målet mitt og begynner å bli fornøyd med kroppen min. sukk og stønn. nå er det altså 15 kg som skal av, og det er 5 kg mindre enn sist gang så litt har iallefall ikke kommet tilbake.

jeg lurer på om jeg har spist riktig i dag, så om noen gidder å se litt på maten i dag så hadde det vært flott

frokost ble det ikke da jeg forsov meg...sukk
lunch - sommerkotelett med blomkål og aspargesbønner grillet i foilie med et tonn meierismør
middag - det samme da jeg hadde senvakt og ikke tid til å dille med to forskjellig ting å ta med
snacks - ostechips

ser at jeg trenger litt mer salat og grønt, men jeg spiste ganske så mye blomkål og slikt da så. det er ikke så lett dette her.

håper vi alle når målet og blir der denne gangen!

Maten din ser fin ut, men som du selv sier, litt lite grønt... Fint at du har brukt ett tonn meierismør, da får du fett i allefall Og du bør også spise3-4 ganger om dagen, selv om det ikke alltid blir sånn pga manglende matlyst i starten. Det er også ekstremt viktig å drikke MASSE vann, det kommer ikke frem om du gjør det.
Som Wannabe skriver, så er variasjon og planlegging en viktig faktor på denne dietten

Lykke til!