Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-08, 10:16   #1934
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei, hei alle sammen

For en deilig dag! For en deilig morgen! For et flott kosthold!

Som dere alle skjønner har jeg juksa med maten...

Jeg har vært så sliten med bare ed mat - og i går falt jeg for fristelsen til å bytte ut en ed pakke til middag med et liiiite stykke ørret isteden.

Huhei - for en effekt!!! Den lille fiskebiten - og simsalabim. Jeg frøs ikke lenger, og kjente overskuddet komme med en gang. Har hatt såååå dårlig samvittighet for treningen i det siste - jeg har bare ikke orket å sykle - kroppen har vært tom. Så det har endt med noen rusle/joggeturer i skogen, men ikke så intense at det egentlig duger som trening for meg.

Men nåh! Etter den biten med ørret fikk jeg sove skikkelig godt i natt - spratt opp i morges og spiste to egg istedenfor sjokofrokost (ok... jeg vet at dette er juks...) Og sykla til jobben. Tre og en halv mil på raceren, det er så deiligdeiligdeilig

Nå sitter jeg her og skammer meg litt fordi det ikke er ed mat med i matboksen heller... Der ligger det en liten ørretbit til...

Planen var jo å holde meg i streng fase 1 til jeg skal til legen i morgen, men nå _måtte_ jeg trene for å trives litt også.

Også så deilig det var med mat!!!

Nå har jeg lyst til å spise kyllingfilet også snart.............

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat