Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-04, 14:13   #1
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Tv 2 hjelper deg

Noen som så Tv 2 hjelper deg på torsdag og kjenner seg igjen????

Jeg gjorde det ihvertfall.

Hvor mange av oss har lagt igjen en haug med penger på diverse ting på helsekosten som ikke virker i det hele tatt, dette gjelder ikke bare slankemidler men alt mulig rart.

Da spør jeg dere som bruker Cocosa f.eks. Hvor dokumentert er dette fettet, eller er dette også rett og slett bare en skjult reklame som en reporter har fått 65 000 for å skrive for et eller annet firma?????

Tror heller jeg ville gjøre som GV 1 og bruke delfiafett dersom jeg skulle prøve,(hvilket jeg ikke har tenkt å gjøre)

Klart det finnes ting som virker, men tror vi skal være litt mer kritiske til disse ukebladartiklene.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat