Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-08, 12:47   #42
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lindbergklinikken, hvordan går jeg frem?

Opprinnelig lagt inn av Fredrikke, her.

det høres mer ut som et praktisk spørsmål fremfor et gjennomtenkt begrunnelse... irriterende at leger er så lite interessert i forebygging .... jeg hadde ikke nølt med å forlangt en henvisning for å få tatt en c-peptid .
Og det kan jo hende at den er kjempefin og at problemet ligger i en sjeldent irriterende og gjenstridig platå, man vet aldri...jeg håper virkelig du finner ut av det, det har du så inderlig fortjent !

Jeg vet ikke om det går på hans interesse, mer det at han ikke har peiling nok...
Jeg liker nemlig legen min veldig godt, men jeg har ikke bett om noe på veldig lenge, og har kimset en del av det i og med at de siste tallene fra glukosebelastningen jeg tok for over et år siden så ganske fine ut om jeg ikke husker feil...

Men takk for gode ord!
Jeg tror jeg tar kontakt med Linbergklinikken og spør om de kan sende meg blodprøveskjema, så jeg kan gå på Fürst og ta de der, da sparer jeg i alle fall en time og får litt mer informasjon på en gang, så håper jeg det funker for dem

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat