Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
heisann Smilefjes - kan ikke forstå noe annet enn at legen vil synes dette er bra! rent fysiologisk høres det jo riktig ut å ha varme i kroppen og energi og glede til å trene... Husker at jeg var skikkelig tufs en periode, og da jeg kom til legen fant vi ut at jeg spiste for lite.
Du er helt sikkert klar for å gå videre i nye faser (ikke i livet men i ed-verdenen..., eller kanskje i livet også, men det vet ikke jeg noe om)
Lykke til hos legen - blir spennende å lese rapporten.
Distrea - lykke til med alle helgene dine! Skjønner deg godt jeg. Ikke lett å leve på diett! Andre folk blir jo også så bekymret! Husker da jeg var i trondhejm, og de ble så bekymret. De skulle ha tapas - og jeg sa at det var jo ikke noe problem det!
Men det er korrekt det smilefjes sier her, bare kjør ditt eget opplegg.
Jeg har spist lunsj her, linser fra i går m løk og squash og en bit feta oppi. Namm! Og før jeg går hjem har jeg en kotelett fra i går.
Hva jeg skal ha til middag/kveldes, tja det vet jeg ikke helt - men ble inspirert av ørreten til smilefjes! Ovnsstekt ørret m brokkoli?
Skal forresten på yoga i dag - min 4. gang. Det er virkelig HARD trening, og utfordrende, men jeg merker alledere at jeg er sterkere og smidigere. I går svømte jeg.
|