Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Hallo Vibeke :-)
Yoga er kjempedeilig da! Ligge på gulvet, ikke svett, ikke anpusten, men trene likevel så man er støl i flere dager etterpå. Helt supert og veldig godt for sjel og sinn. Jeg tar med meg en yogatime de gangene jeg har tid. Det er ikke ofte, men det gjør ikke noe. Litt er bedre enn ikkenoe. Ellers blir det jeg og sykkelen som freser rundt da.
Jeg var faktisk fritatt for gym på videregående... Nå elsker jeg å trene. er helt avhengig av å få svetta ut litt og få humøret på plass og selvtilliten til himmels...
Distrea - jeg syntes også det var kjempeekkelt å takke nei til maten jeg fikk i starten, men jeg er glad jeg gjorde det likevel. Og jeg fikk stoooor forståelse fra folk. Det vanlige er at de rundt bordet med litt komplekser blir sittende og se betuttet ned på tallerkenen sin uten ¨å kose seg med maten sin da... Men det er faktisk greit nok for meg - jeg klarer ikke å leve med å skulle hente meg inn igjen med fullt karbosug gang på gang på gang, så jeg har innsett at jeg har tatt et livsvarig farvel med karbomaten - uansett hvor jeg er. (Jeg er kjent for å være bittelitt sta innimellom etterhvert da...) Sånn må det bare være for meg. Og de fleste vertinner blir glade igjen når jeg mer enn gjerne både drikker et glass rødvin og spiser middag minus karbene.

|