Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-08, 20:47   #10
mariusmor
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
mariusmor er på en erverdig vei
Smile

Sv: Manic Monday Motivasjonstråd

hei alle nystartere. ja,ja så er vi igang igjen. testet meg med ketostix nå og er alleredde i ketose. jippi. da er det bare og fortsette og være der så lenge som mulig...

alt går bra så langt. bortsett fra at jeg har gått hjemme med syke barn kjedelig... hva er forresten kylling og avokadosalat???Oppskrift takk, link??? hehe. her har jeg spist svinekotteletter i dag.i morgen blir det mousakka, kjempegodt faktisk. ellers så reagerer jeg litt på egg så jeg prøver og unngå det. det blir derfor 2 solrik(?) til frokost istedet for de egge greia.

koser meg med sukkerfri sjokolade til kaffen gjør jeg og.fant en steike god en med nøtter i. ikke så mye karber i den heller...jippi. ellers så går jeg også med tanken på og slutte og røyke i tilegg, må bare vente litt så jeg har noen kilo jeg kan gå opp,hehe. derfor må jeg gå ned først.

cappucino smoothie har jeg ikke smakt.er den god?? kaffesmak eller sjokoladesmak? jeg syntes skogsbær smootien er utrolig god som mellommåltid. men nå må jeg ha kveldsmat.Hyggelig å høre hvordan det går med dere.

mariusmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat