Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-04, 15:30   #3
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg så ikke programmet, men jeg jobber jo i helsekosten, og jeg vet det er ting vi selger som har lite virkning, og de anbefaler jeg aldri (sjefen vil jo vi skal gjøre det, men jeg nekter). Men for å si det med en gang, så er det veldig individuell virkning på naturmidler (gjelder jo legemidler og), og selv om et produkt ikke virker på EN person, er det dermed ikke et uvirksomt produkt!!!!!!!! Vi har forskjellige kropper alle mann.
Jeg kjenner til flere eksempler der ei har hatt kjempenytte av et produkt, mens en annen ikke har fått virkning i det hele tatt.

En annen ting, er at folk bruker produktene for kort tid. Det nytter feks ikke å bruke CLA i 2 mndr og klage over ingen virkning etterpå. Det tar TID! Vitaminer også. Mange tror at når man begynner å ta multivitaminer, så får man fantastisk overskudd etter en uke (ja jeg har faktisk hørt det meste, og er ganske oppgitt over folk mange ganger).

Nå vet jeg ikke helt hva de snakket om i det programmet, men en annen ting jeg kan si, er at en av hovedgrunnene til at mange ikke får særlig virkning utav tilskudd her i landet, er at dosene er for LAVE!!!! Norsk regelverk sier at man ikke får lov å skrive doser høyere enn ADT på pakkene, dermed tror folk det er farlig å ta mer, og virkningen uteblir.
Dette er et problem som må tas tak i!