Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-08, 21:47   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er det normalt?

Da ligger du nok alt for lavt i karber, det er ikke så bra i lengden.
Stek alt i meierismør, hell olivenolje over salaten, spis litt fet ost etc.

Maten din ser ålreit ut altså, men hva slags salat spiser du? Isberg f.eks er bare vann og vomfyll, du kan i tilfelle bytte den ut med ruccola, hjertesalat e.l. Sleng oppi noen biter med fetaost om du liker det, og hell olivenolje over, da får du opp fettmengden.
Liker du fløtesauser? Jeg pleier å lage en hvor jeg koker inn smøreost (f.eks philadelfia) og krydrer med salt, pepper og urter. Kjempegodt!
Hva er det i den amerikanske blandingen?
Brokkoli, blomkål, squash, aubergine, noe paprika og løk er finfine greier.

Maten din ser grei ut, og så lenge du ikke venter så lenge til lunsj at du er kjempesulten, så bør det gå bra. Men som sagt, få inn litt fett der det trengs, og prøv å spis grønnsaker til minst tre måltider, om du smørdamper f.eks brokkoli og rasper litt ost over, så er det diiiigggg!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat