Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-05, 22:26   #2
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 45
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Nå kan bare jeg svare for meg selv som er en gutt på 24, men det er ikke så viktig hva det er, og om det nødvendigvis er en romantisk gave. Omtanken teller minst like mye, så kan man ta igjen romantikken enten ved matbordet, kino eller noe annet på tomannshånd

Om han har en spesiell interesse der du kan kjøpe noe lite, eller det er noe mat han liker ekstra godt og du kan lage han middag holder det nok i massevis!

Noe av den beste gaven jeg har fått var en suuuper middag med min favorittmat, friske blomster på bordet, fersk eplejuice fra Hardanger osv. Tiden sammen er jo viktig også, spesielt på Valentines day

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat