Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-04, 18:03   #7
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Iset

En annen ting, er at folk bruker produktene for kort tid. Det nytter feks ikke å bruke CLA i 2 mndr og klage over ingen virkning etterpå. Det tar TID! Vitaminer også. Mange tror at når man begynner å ta multivitaminer, så får man fantastisk overskudd etter en uke (ja jeg har faktisk hørt det meste, og er ganske oppgitt over folk mange ganger).

Kutt ut da,jeg har vel prøvd CLA kan du skjønne og det virker det også,umiddelbart. Brukte det i 10 uker og gikk ned 5 kilo.Temmelig nøyaktig 0.5 kilo i uka,men du må spise 6 stykker om dagen og det blir dyrt i lengden og dessuten er det drit kjedelig å svelge så mange piller daglig.
Dessuten har det kommet frem at det faktisk ikke er så bra for oss. Gravide blir bla. advart mot å bruke dette stoffet.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat