Må jo være veievalg da. Ikke tvungen veiing. For de av oss som skal ned i vekt er jo vekta masse i fokus og motivasjon, men det viktigste vi har sammen er jo felles kostholdsplaner, nemlig lavkarbo av et eller annet slag. Og hvorfor man har lagt om til lavkarbo om det er helse eller vekt eller begge deler spiller ingen rolle. Sammen skal vi stå uansett Selv er jeg sykelig opptatt av vekta om dagen. Eksempel i dag: Det første jeg vanligvis gjør om morgenen: På do og tisser, veier meg...I dag var doen opptatt, og jeg tenkte at jaja. Kan jo ikke være så stor forskjell så jeg gikk rett på vekta. Hadde gått opp 500g fra i går Ooooh.. Tenkte jeg.. kjenner at jeg har litt vann i kroppen, og prøvde å roe meg med dette. Etter tissing går jeg på do igjen.. De 500g er borte Kan jo ikke ha tisset 500g?? 2-3dl kanskje men?? Okay tenkte jeg.. vekta har ikke gått opp men står ihvertfall stille fra i går. Den er grei. Så... tar meg en morgen kaffe. Dette setter ofte igang systemet mitt.. så..på do igjen.. Og gjett hva jeg da syntes jeg måtte sjekke...VEKTA... -OG jeg hadde gått ned hundre gram.. Men det betyr at jeg faktisk har vært på vekta 3 g før kl 8 i dag.. inkl av og på med klær 2 ganger.. Litt sprø jeg...