Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-08, 08:42   #33
Bamsen
Juniormedlem

Bamsen sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Bamsen er på en erverdig vei

Sv: Doprat

Opprinnelig lagt inn av søt uten sukker, her.

Tenkte jeg skulle legge inn noen ord om avførings betraktninger
Litt til ære for deg, da Bamse Håper du får en god do-dag ( ja, vet jeg har dårlig humor...)

Jeg har igrunnen alltid hatt en treg mage. Dvs at det kan gå mange dager i mellom hver gang jeg er skikkelig på do. Og når jeg er der tar det laaaang tid. Har brukt så mye "trykke-krefter" at jeg har til tider trykket ut deler av tarmen.. MEN... etter at jeg begynte på lavkarbo kost, er hverdagen en HEEELT annen! Hyppigere på do, kjenner bare at jeg får litt mageknip, vips 1 min på do, med løs avføring..

Min venninne var akkurat som meg.. da hun startet på lavkarbo, fikk hun skikkelig forstoppelse. Hun var nesten ikke på do på over 2 uker. Prøvde masse div avføringsmidler ingenting virket. Hun var redd hun var så forstoppet og full av dritt.. ( )min dårlige humor igjen... at hun skulle begynne å kaste opp avføring.. ja...det går an... Men heldigvis..det ordnet seg til slutt.. nå har hun blitt som meg..
Nabokona derimot.. hun har begynt å skite hvit / lysgrå avføring... må være gamle slaggstoffer?? Ja.. man skal høre mye...

HA EN GOD DO- DAG FOLKENS

...hahaha...nå fikk jeg meg en god latter på fredagsmorgenen, en super start på helgen! Takk

Bamsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på testnivå Svar med sitat