Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-08, 10:45   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Sagaen om isfolket.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg leste serien selv da jeg var elleve-tolv år, andre får svare for om jeg har tatt skade av det

Hehe. Nei, hver mor og far må jo bare se an hva barna tåler. Vi kjenner jo våre egne barn best. Min datter på snart 5 år tåler det meste og kan godt se feks. Pirates of the carrebean og lignende filmer med oss og hun elsker det. Men jeg prøver jo å holde meg noenlunde til aldersgrensene da.
Jeg så grøssere fra jeg kunne snakke omtrent. Satt foran tven alene og så Poltergeist da jeg var 3-4 år gammel. Huff. Jeg har jo ikke tatt skade av det, og har ELSKET grøssere hele livet, men jeg kommer selvsagt ikke til å vise slike filmer til mine unger før de er gamle nok. Men jeg er ikke av de strengeste, jeg er vel helst litt for lite streng.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat