Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-08, 11:12   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sagaen om isfolket.

Opprinnelig lagt inn av guro, her.

Hva synes du selv da?
Hva tenkte du da du leste?

*flau mor*

Jeg hadde jo alt fått den biten dekka av Trond Viggos "Kroppen min" . Nei, jeg husker ikke helt hva jeg tenkte. Jeg syntes jo bøkene var dødsspenndende. Verre var det da jeg leste "1001 natt" da jeg var enda yngre. Men det gikk fint det også.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe. Nei, hver mor og far må jo bare se an hva barna tåler. Vi kjenner jo våre egne barn best. Min datter på snart 5 år tåler det meste og kan godt se feks. Pirates of the carrebean og lignende filmer med oss og hun elsker det. Men jeg prøver jo å holde meg noenlunde til aldersgrensene da.
Jeg så grøssere fra jeg kunne snakke omtrent. Satt foran tven alene og så Poltergeist da jeg var 3-4 år gammel. Huff. Jeg har jo ikke tatt skade av det, og har ELSKET grøssere hele livet, men jeg kommer selvsagt ikke til å vise slike filmer til mine unger før de er gamle nok. Men jeg er ikke av de strengeste, jeg er vel helst litt for lite streng.

Der var nok foreldrene mine ganske strikte. Men jeg hadde en tante og onkel totalt uten sperrer, og sønnen deres, fetteren min delte gladelig blodige grøssere og thrillere som de du nevner, og min evige favoritt "NIghtmare on Elm Street" med meg da jeg var der på lengre besøk.
Jeg også elsker!! skrekk- og grøssersjangeren!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat