Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-08, 17:44   #21
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Sagaen om isfolket

Takk for at dere deler tanker og erfaringer. Det var jeg som i et anfall av "desperasjon" anskaffet de 47 bøkene til mine 10årige lesehest. Jeg tenkte det ville være spennede og mystisk nok, og holde henne i ånde en måneds tid. Hun har lest mye såkalt kvalitet også. Og jeg er ikke bekymret for det siden av saken. Men så hadde jeg ikke lest dem selv og fikk bekjed av en venninne om at hun ikke synes det var lesestoff for 10-åringer. Så nå har jeg begynt å lese selv da, for å se hva det er. Og det er spennende, og skummelt og "lidenkapelig" ...

Når det gjelder det siste så tenker jeg kanskje det ikke gjør så mye likevel? Selv fikk jeg lære på skolen i 7års alder at "far stikker tissen sin i et hull mellom bena på mor". Det er jo da det blir ekkelt, når man tar bort de gode følelsene som hører til ...

Hadde jeg vist det jeg nå vet, hadde jeg nok ventet litt med å gi henne disse. Men det blir feil å ta dem fra henne nå når hun snart er er halvveis og er helt hektet. Men jeg tar med glede imot tips til gode bøker med mer "passende" innhold.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat