Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-08, 20:26   #5
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Hvor restriktive er dere?

Hei
jeg er på eurodiett, men uten eurodiettprodukter. jeg begynte rett i fase 3. Jeg spiser vel lavkarbo uten ketose.
Jeg spiser 1-2 frukt om dagen (eller bær), linser, bønner, cottagechees og yoghurt naturell. Men aldri brød, ris, pasta etc. Kansklje, når jeg er nede i normalvekt kan jeg unne meg en rugsprø eller to i ny og ne, men jeg er veeeldig skeptisk!
Av fett spsier jeg endel olje til salat etc, også har jeg lettrømme av og til. Spiser skinnet på kyllingen og sånt, en neven nøtter om dagen samt avocado. Men ellers spiser jeg nok endel mindre fett enn de på atkins (ser i alle fall sånn ut på deres matplaner). Men tenker ikke over det mer, spiser liksom det jeg har lyst på...
Jeg går ikke raskt ned, ca 2 kg i måneden. trener 3-4 ganger i uka. Skal ned ca 8 kilo til, har gått ned ca 15 kg på denne måten.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat