Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-08, 21:31   #8
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor restriktive er dere?

Er ikke restriktiv på fettet i det hele tatt. Nå er jeg aktiv og har aldri spist for mye, heller for lite, men kan jeg så fyller jeg gjerne største delen av kaloriinntaket med fett. Protein har jeg ikke noe mål om å spise for mye av, kun nok og av god kvalitet. Da har jeg et valg om å spise resten av behovet i karbo eller fett og jeg velger fett for da funker energi og overskudd best.

i det siste har jeg spist mer karbo av ulike grunner. Også å trene magen til å tåle mer karbo uten å bli en gassfabrikk. Jeg tåler mer og føler meg fortsatt fin. Mulig jeg hever karboinntaket til opp i ca 100g, men det kommer ikke til å skje gjennom korn eller ris eller potet. heller gjennom frukt og grønt.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat