Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-05, 11:50   #6
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 45
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Positivt: At myndighetene vil ta et tak for og få ned sukkerforbruket i Norge, i dette tilfellet brus.

Negativt: ENDA en avgift! Dette virker og være det evige virkemiddelet som staten skal bruke på alt som de mener er skadelig for oss, noe som fører til at alt mulig blir stadig dyrere!

En ting hadde vært om de hadde lagt avgifter på brus og smågodt, samtidig som de subsidierte frukt og grønt slika at de inspirerte folk til og bytte litt om på kostholdet sitt. I stedet blir bare dette enda en inntektskilde til statskassa!

En annen ting er om det virkelig hjelper og avgiftsbelegge alt de vil vi skal holde oss unna? Er ikke mange røykere som slutter fordi om røykpakka går opp noen kroner. Jeg kjøper fremdeles øl,vin og sprit i ny og ne fordi om det er sabla dyrt osv... Og hvor pokker skal vi i distriktene klare oss i det daglige uten bil? Vi må kjøpe bensin koste hva det koste vil desverre...

Uffa meg, nå var jeg negativt og frustrert så det holdt her... best og komme seg på trening snart og la det gå utover vektene i stedet

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat