Opprinnelig lagt inn av Gracella, her. Gud hjelpe meg så godt dette var!!!! Lagde den i går og har akkurat spist opp den lille resten som ble igjen - oooooohhhmmmmmmmmm. Jeg trodde faktisk ikke at jeg kunne lage så god mat og mannen var helt i 100, han syntes det var kjempegodt og spiste mesteparten av gryteretten. Heldigvis, for jeg regnet ut at hele gryten kom på ca 40g karber. Tror jeg brukte 400g løk, og det ble ganske mye karber av det. Uansett kommer denne til å være en av favorittmiddagene framover . Så takk for den!!!!
Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.
Gud hjelpe meg så godt dette var!!!! Lagde den i går og har akkurat spist opp den lille resten som ble igjen - oooooohhhmmmmmmmmm. Jeg trodde faktisk ikke at jeg kunne lage så god mat og mannen var helt i 100, han syntes det var kjempegodt og spiste mesteparten av gryteretten. Heldigvis, for jeg regnet ut at hele gryten kom på ca 40g karber. Tror jeg brukte 400g løk, og det ble ganske mye karber av det. Uansett kommer denne til å være en av favorittmiddagene framover . Så takk for den!!!!
Selv takk for at du prøvde den ut. Kjempegøy at den falt i smak.