Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-08, 08:02   #35
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo kinogodter ... Noen gode tips?

Opprinnelig lagt inn av Båten, her.

Da skal jeg også ut og sjekke om jeg finner dette, godtegris som jeg er. Men synes det var litt mye frakt på lavkarbopikene.no?

Og så skjønner jeg ikke de derre netto karb osv........noen som vil forklare? Enkelt?

Frakt er dyrt i Norge ja (selv om jeg ikke synes det er så ille på LKP faktisk, har bestilt fra andre steder og betalt 2-300 i frakt). Men da er det som regel lurt å ta store bestillinger om gangen, da blir frakten bare en fis i havet hehe. Jeg skal ta en stor bestilling i neste måned derfra, gleeeder meg!

Netto karber = karbohydratene etter at feks. fiber og sukkeralkoholer er trukket fra. I Norge er allerede fiberet trukket fra, men du kan selv trekke fra sukkeralkoholene i produkter der disse er (sukkerfrie produkter). Det tallet du da står igjen med er netto karbohydrater.