Tråd: hodepine
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-05, 18:04   #6
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Jeg er egentlig over induksjonen. har gått i 4 uker nå.. spiser mellom 20-30 karb. for dagen.. jeg har tengt å gå opp ytterligere etter hvert men jeg har en del å ta av så jeg venter litt til. for jeg vil fort ned. jeg tar multivitaminer. og drikker jevnt hele tiden. trenger ikke så mye. men jeg er en del ute å går mellom timene på skolen :P jeg går faktisk aldri sulten. og spiser nok med mat.. har litt plage med nakken og har skiftet p-piller som kan føre til mere hodepine.. tengte jeg skulle ta en tur enten til helsesøster eller til legen snart om det ikke gir seg

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat